sunyi tanpa si DIE (!)

dah lame aku tak update blogg aku nieyh . rindu plak nk kongsi cite sedih aku . tape harini aku cite . korang bce then komen okayh?



+


korang tau tak nie ape? mesti laa tau kan . aku nak stori2 pcal nie la .

hurm . harini aku tusyen sbjek bi,bm,sj ngan math . 24  4 jam tau . lame tuu stat kol 9 abih kol 1 , mane tak skit bontot pinggang  aku duk lam tu kebas doh (!) hehehe , . aku sedih sangat si DIE tgalkan aku . si DIE same tmpat tusyen ngan aku . si DIE tgalkan aku camtu je,sebab si DIE pegi amik LESEN (P) . maklum laa nti bile dah dpat P katenye nk bwak aku jenjalan . hah.amek kau . kate kau (!) haha . aku pegi la tusyen sensorang . kesian tak kat aku . sedih beb (!) , nsib bek ade kawan2 aku . dapat la skit tenangkan atie . tapi still sdih . sebab sebelah aku slalu si DIE yang duduk tapi harini KOSONG . tapi tidak mengapa,eceh2 . nie baru sehari si DIE pegi test . ade lgi sehari lgi bru dpat P . jangan la tgalkan saya lagi tau awakk .=) . saya sunyi awakk takde .
l0ve awkk <3

No comments:

Post a Comment